Kodėl žlunga internetinės parduotuvės?

Nors nesunku rasti internetinių parduotuvių, kurioms netrūksta pirkėjų ir gauna daug pelno, nereikia pamiršti ir to, jog kai kurios internetinės parduotuvės bankrutuoja ir yra priverstos stabdyti savo veiklą. Tad šio straipsnio tema – kodėl žlunga internetinės parduotuvės.

Pirkėjai nėra skatinami

Viena pagrindinių priežasčių, nulemiančių internetinių parduotuvių bankrotą, yra ta, jog pirkėjai nėra skatinami. Turint internetinę parduotuvę yra labai svarbu nepamiršti ir savo pirkėjų, t.y. skatinti juos pirkti. Kaip tai padaryti? Atsakymas labai paprastas. Pirkėjus gali sudominti nuolaidu kuponai (žmonės tikrai nepraleis progos apsipirkti pigiau), lojalumo programos (kaupdami lojalumo programos taškus, žmonės jausis įvertinti ir kitą kartą vėl rinksis būtent jūsų parduotuvę). Taip pat pirkėjus pamalonins ir mažos staigmenos ar dovanėlės. Taigi, viena pagrindinių taisyklių, norint išlaikyti gausų pirkėjų būrį yra jų skatinimas.

Skirti pakankamai dėmesio bei lėšų reklamai

Jei ką tik atidarėte internetinę parduotuvę, pagalvokite, ar pakankamai dėmesio ir lėšų skyrėte jos reklamai? Juk dauguma žmonių gali tiesiog net nežinoti, jog jų laukia nauja internetines parduotuves. Beje, labai svarbu yra  žmones informuoti, apie tai, kuo jūs prekiaujate, ką galite pasiūlyti ir pan.

Per mažai nuotraukų

Žmonės, pirkdami vieną ar kitą daiktą internetu, negali jo tinkamai apžiūrėti bei įvertinti (ką galima atlikti įprastoje parduotuvėje). Tad būkite tikri, jog savo pirkėjams pateikiate reikiamą skaičių nuotraukų, priešingu atvejus pirkėjus galite tiesiog prarasti (jie gali pasirinkti kitą internetinę parduotuvę, kuri parduoda tokią pat prekę ir pateikia daugiau jos nuotraukų).

Ilgas prekių pristatymo laikas

Kadangi šiuo metu internetinių parduotuvių išties daug, atidžiai apgalvokite per kiek laiko pristatysite pirkėjams prekes – kadangi žmonės prekes pageidauja gauti kuo greičiau. Ilgas prekių pristatymo laikas gali atbaidyti klientus.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *