Kaip nenusivilti perkant internetu (1 dalis)

 

Visi pastebime kaip populiarėja internetu teikiamos paslaugos. Manau, turbūt nerasime nei vieno jauno žmogaus, kuris bent kartą nebus pasinaudojęs interneto teikiamais privalumais ir kaip pvz neįsigijęs rūbai internetu. Manau visi žinome, ar bent viena ausim esame girdėję, o gal net ir naudojatės, interneto teikiamais privalumais. Trumpai apie interneto ir tokių paslaugų kaip rūbai internetu privalumus:

–          Taupymas. Perkant internetu sutaupote pirmiausia pinigų. Todėl, kad prekeiviai internetu sutaupo nemažai pinigų nesinuomodami ir nesisamdydami papildomų darbuotojų, todėl jie gali prekę pasiūlyti pigiau (ypač tai pestebima perkant rūbai internetu). Kitas dalykas sutaupoma laiko – nereikia vaikščioti ar važinėti po kelias parduotuves konors ieškant – internete viską galima rasti ir net nereikia niekur važiuoti ir eiti į parduotuvės.

–          Patogumas. Perkti internetu yra labai – nereikia niekur eiti iš namų bei viską ranate vienoje vietoje.

–          Paprasta ir greita. Žinoma, tam, kad būtų paprasta, būtina šia paslauga naudotis kuo dažniau. Kiek sudėtingiau naudotis interneto teikiamomis paslaugomis, vyresnio amžiaus žmonėms, kurie neturi tiek įgūdžių kiek jauni žmonės. Greitas atsiskaitymas – nereikia stovėti eilėse ar laukti kol ateis pardavėjas jus aptarnauti.

–          Asortimento apimtis. Internete, ypač rūbai internetu, pastebima, kad asortimentas yra daug daug didesnis. Todėl, būtent perkant internetu, didesnė tikimybė, kad rasite tinkamą daiktą, kuris jums tiks ir svarbiausia patiks.

Tačiau, taip pat perkant internetu, ypač rūbai internetu (konkrečiau maudymosi kostiumėliai, apatinis trikotažas ir pan.), išlieka ir nemažai rizikų, tokių kaip:

–          Įsigyta prekė ar paslauga gali neatkeliauti iki Jūsų. Visada lieka tikimybė, kad prekė gali pasimesti siunčiant arba kas gali nutikti blogiau – tai įsigysite prekę iš aferistų, kurie apsimeta prekeiviais internetu.

–          Gali būti atsiųsta ar suteikta ne ta prekė ar paslauga, kurią užsakėte.

–          Prekės visada reikia laukti kol ji atkeliaus.

–          Visada reikia išlikti budriems perkant, užsisakant ar apmokant sąskaitas už paslaugas, kad nebūtumėt apgauti bei nenutekėtų Jūsų asmeniniai duomenys.

–          Įsigyta prekė gali ne tik, kad neatkeliauti, keliauti ilgai, bet ji gali atkeliauti ne tokia kokios pageidavote. Būna, kad kartais prekės sumaišomos. Gana dažniau pasitaiko, kad prekė, ypač rūbai internetu, atkeliauja ne tokio dydžio kokio reikia arba prekės kokybė būna prastesnė nei tikėjotės. Tokius atveju, kaip ir įprastose parduotuvėse Jūs turite galimybę per tam tikrą termina grąžinti netikusias ar neįtikusias prekes. Be to, perkant internetu galioja ilgesnis prekių gražinimo terminas – ilgesnis 7 dienom, taigi, iš viso prekę grąžinti galite per 21 dieną nuo jos gavimo. Ir žinoma, pardavėjas privalo užtikrinti prekės grąžinimo sąlygas. Be abejo, reikia nepamiršti, kad yra tam tikros prekių kategorijos, kurių grąžinti negalima nei jas perkant internetu nei įprastoje parduotuvėje – toks prekės tai yra geri maisto produktai, maudymosi kostiumėliai, apatinis trikotažas, pradėda ar panaudota prekė be firminio įpakavimo.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *